Zwroty
Klient będący konsumentem lub prowadzący indywidualną działalność, który zakupił produkt niezwiązany z jego działalnością gospodarczą, ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego prawa, zwrócimy pieniądze za produkty. Należy jednak pamiętać, że koszty przesyłki zwrotnej obciążają klienta.
Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać pod tym linkiem: ➡Załącznik nr1 do regulaminu odstąpienia umowy z astromineral
Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym i posiadać oryginalne opakowanie.
Zwracane produkty wraz z formularzem odstąpienia od umowy należy wysłać na adres:
Astromineral.pl
ul. Storczykowa 2/LU-01
30-612 Kraków
Tel: 733 863 292
E-mail: [email protected]
Nie przyjmujemy zwrotów do pobliskich punktów odbioru i paczkomatów tylko na wskazany powyżej adres!!!
Reklamacje i rękojmia
Na zakupioną w sklepie Astromineral.pl biżuterię udzielamy 12-miesięcznej gwarancji oraz 24 miesięcy rękojmi.
Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa – w szczególności Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176).
Podstawą rozpatrzenia reklamacji, a jednocześnie dokumentem gwarancyjnym, jest dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura.
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji zakupionego produktu, jeżeli stwierdzi jego wady fizyczne lub niezgodność z umową.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej, wraz z opisem wady oraz potwierdzeniem zakupu.
- Sprzedawca rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.
Reklamacji nie podlegają m.in.:
zmiana koloru kamieni spowodowana czynnikami zewnętrznymi (np. ekspozycją na słońce).
uszkodzenia mechaniczne (np. zerwanie łańcuszka, złamanie zapięcia, pęknięcie elementów),
przetarcia i inne uszkodzenia mechaniczne sznurka powstałe w trakcie użytkowania,
wypadnięcie kamieni wskutek uszkodzenia ich oprawy,
zarysowania powstałe podczas użytkowania lub niewłaściwego przechowywania,
odbarwienia i uszkodzenia powłoki wynikające z niewłaściwej pielęgnacji,
naturalny proces ścierania się warstwy pozłacanej,
proces czernienia biżuterii, który zależy m.in. od pH skóry użytkownika,
zmiany w biżuterii sznurkowej wynikające z normalnego użytkowania (np. mechacenie, odbarwienia, rozwarstwienie, zaczepienia),
Na powłokę pozłacaną i platerowaną srebrem udzielana jest 1-miesięczna gwarancja. Po tym czasie ścieranie się złocenia nie podlega reklamacji.
Przy prawidłowym użytkowaniu złoty kolor utrzymuje się zazwyczaj co najmniej 6 miesięcy. Wytarcie warstwy złota jest naturalnym procesem.
Biżuterię należy chronić przed wodą (kąpiele, basen, sauna, woda morska), kosmetykami (perfumy, kremy, dezodoranty), detergentami oraz długą ekspozycją na słońce.
Zalecane jest także zdejmowanie biżuterii do snu.
Reklamacji nie podlegają także różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień monitorów lub ekranów (np. odcień koloru).
Kamienie naturalne charakteryzują się unikalnością – każdy z nich jest odmienny i nie do podrobienia. Mogą różnić się między sobą barwą czy budową, a także zawierać wewnętrzne inkluzje.
Sklep Astromineral.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
Adres do wysyłki reklamacji:
Astromineral.pl
Storczykowa 2/LU-01
30-612 Kraków
Tel: 733 863 292
E-mail: [email protected]
Do przesyłki należy dołączyć:
- dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu),
- dowód zakupu (paragon lub fakturę).